Експериментирайки с пречистен вторичен продукт на нефтопреработвателната индустрия, американецът изобретява издръжлива, гъвкава, без мирис, нетоксична и лека пластмаса, която той използва за създаването на контейнери за съхранение.
Целта на Тапър била да разработи продукт, който запазва храната свежа в новата епоха на електрически и газови хладилници, толкова популярни в следвоенна Америка. Той патентова гениалният херметически Тапър капак през 1949 г., не дълго след лансирането на линията в универсални магазини и железарии. За съжаление, потребителите не разбрали как точно се използва капака и продуктът останал по рафтове.
Какво променя мнението на хората?
В началото на 1950, една самотна майка се присъединява към Корпорация Тапър и въвежда концепцията за "Парти". Това е Брауни Уайз и концепцията й е толкова успешна, че Тапър оттегля продуктите от всички търговски обекти и в резултат партито става единствената форма на разпространение.
Днес Tupperware Brands Corporation е световен лидер в директните продажби, листван на Нюйоркската фондова борса. С повече от 1,9 милиона Демонстратори в световен мащаб, компанията предоставя на клиентите си богато портфолио от висококачествени и иновативни продукти.