Като продължавате да посещавате този сайт, вие приемате използването на „бисквитки“, за да можем да предоставим статистика на посетителите, да ви предоставим целево съдържание, което е адаптирано към вашите интереси и да улесним обмена със социалните мрежи.  Допълнителна информация за „бисквитките“ и техните настройки можете да намерите в нашата политика за поверителност.

История

Оригиналните Парти Експерти

Visual
Visual

Нашата история започва, когато запален изобретател на името Ърл Тaпър, създава Tupperware в началото на 40-те години на предишния век. Днес, в повече от 100 страни, Tupperware е нарицателно за качество и дизайн в решенията за съхранение, сервиране и приготвяне на храна.

Експериментирайки с пречистен вторичен продукт на нефтопреработвателната индустрия, американецът изобретява издръжлива, гъвкава, без мирис, нетоксична и лека пластмаса, която той използва за създаването на контейнери за съхранение.

Целта на Тапър била да разработи продукт, който запазва храната свежа в новата епоха на електрически и газови хладилници, толкова популярни в следвоенна Америка. Той патентова гениалният херметически Тапър капак през 1949 г., не дълго след лансирането на линията в универсални магазини и железарии. За съжаление, потребителите не разбрали как точно се използва капака и продуктът останал по рафтове.

Какво променя мнението на хората?

В началото на 1950, една самотна майка се присъединява към Корпорация Тапър и въвежда концепцията за "Парти". Това е Брауни Уайз и концепцията й е толкова успешна, че Тапър оттегля продуктите от всички търговски обекти и в резултат партито става единствената форма на разпространение.

Днес Tupperware Brands Corporation е световен лидер в директните продажби, листван на Нюйоркската фондова борса. С повече от 1,9 милиона Демонстратори в световен мащаб, компанията предоставя на клиентите си богато портфолио от висококачествени и иновативни продукти.